Wachten

11 september 2011 - Biezenmortel, Nederland

Het is zondag 11 september. De dag dat het 10 jaar geleden was dat de Twin Towers door 2 vliegtuigen werden vernietigd. De dag dat Feyenoord wint van NAC, PSV punten verliest tegen VVV en Utrecht wint van Excelsior. Het weer in Biezenmortel is wisselvallig; druppels, zon, bewolkt, druppels, bewolkt.....

Heerlijk weer om even in de tuin te werken, het gras te maaien, met onze pup Boris te oefenen, de teaminfo te maken en lekker wat te surfen op het internet. Maar in gedachten ben ik eigenlijk alleen maar bezig met Kenia. Mijn paspoort met visum is terug, de laatste afspraak voor entingen is volgende week, reis- en annuleringsverzekering  zijn in orde. Alleen nog wat dingen halen en zorgen dat mijn spullen gepakt kunnen worden.

Ik heb al wel 10 keer gekeken waar ik zit in het vliegtuig. Informatie over Kenia gelezen. Werkvormen gezocht die bruikbaar zijn. Oftewel.... ik ben goed voorbereid. Ik heb er zin in en kan haast niet meer wachten. Helaas zal ik wel moeten.

Nog 11 dagen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Helma van de Langerijt:
    14 september 2011
    Dag Peter,

Wat bijzonder! Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar je verslag.